Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Online bankolás

Üzleti ügyfeleknek


MKB NetBANKár Business

Ha eddig az MKB NetBANKár Business-t használta, vagy 2022. április 1. után lett vállalati ügyfelünk.

Jelentkezzen be a megszokott azonosítójával és jelszavával!


MKB NetBANKár

Ha eddig az MKB NetBANKárt használta, vagy 2022. április 1. után lett lakossági Prémium vagy Private Banking, illetve mikro-, kis- vagy középvállalati ügyfelünk.

Jelentkezzen be a megszokott azonosítójával és jelszavával, vagy azonosítsa magát QR kóddal az MKB Mobilalkalmazás segítségével!


MKB Internetbank (korábban BB)

Ha eddig a Budapest Internetbankot használta, vagy 2022. április 1. után lett lakossági ügyfelünk (kivéve Prémium és Private banking).

Jelentkezzen be a megszokott azonosítójával és jelszavával, vagy azonosítsa magát QR kóddal az MKB Mobil App (korábban BB) segítségével!

Segítünk választani!

Milyen esetben válassza az MKB NetBANKár Business-t?

  • Ha az MKB NetBANKár Business szolgáltatásra szerződött. (A szolgáltatás megjelölését az IGÉNYLÉS ÉS VISSZAIGAZOLÁS PCBankár és MKB NetBANKár Business szolgáltatás szerződésen, illetve a felhasználói nyilatkozaton is megtalálja.)
  • Ha a NetBANKár Business felhasználói azonosítója csoportkódból és rövid névből áll (például: TESZT:ELEK).
  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 103. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésében találja.)

Milyen esetben válassza az MKB NetBANKárt?

  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 103. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésében találja.)
  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 103 és 2022. április 1. után nyitotta az első mikro-, kis- vagy középvállalati számláját, vagy lett lakossági Private Banking vagy Prémium ügyfél.
  • Ha 2022. április 1. után betéti- vagy hitelkártyát igényelt, és a kártyaszáma 533418, 540719, 540720, 542436 vagy 547337 számokkal kezdődik.
  • Ha a kezdeti bejelentkezési jelszó SMS-ben az MKB NetBANKár elnevezés szerepel. (Az SMS-t a szerződéskötés után az első bejelentkezéshez küldjük.)

Milyen esetben válassza az MKB Internetbankot (korábban BB)?

  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 101. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésében találja.)
  • Ha 2022. április 1. után nyitotta az első lakossági bankszámláját, de nem Prémium vagy Private banking számlacsomag keretében.
  • Ha 2022. április 1. után betéti- vagy hitelkártyát igényelt, és a kártyaszáma 409360, 510019, 525642, 547425 vagy 557704 számokkal kezdődik.
  • Ha a kezdeti bejelentkezési jelszó SMS-ben az MKB Internetbank (korábban BB) elnevezés szerepel. (Az SMS-t a szerződéskötés után az első bejelentkezéshez küldjük.)

Bankoljon mobiljáról

Élvezze a szabadságot pénzügyei intézésekor is.