Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen
időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk,
hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból
átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával,
valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán
beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi
számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban
BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán
dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves
számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további
hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A
hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek
jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók,
valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket
köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek
menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október
kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés
jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen
megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt
követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben
egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra
is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi
számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében
nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk,
addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi
számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében
nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk.
Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Az MKB Bank Nyrt.
tájékoztatja Ügyfeleit,
hogy az mkb.hu/digitalis-fiok oldalon elérhető szolgáltatások közül technikai
okokból felfüggesztettük a belépés után elérhető telefonszám módosítás és
fióktörlés funkciókat. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és
megértésüket kérjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat
a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk,
hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba
tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig
türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én
8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank
Tájékoztatjuk, hogy egyes
esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az
ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez
szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra
lehetséges.
Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes,
2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig
technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További
részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás
fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket
és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános
Üzletszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár
szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek
Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások
sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ
a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023.
január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént,
ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan
jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!
Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi
számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője
nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ
a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt
Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai hiba miatt előfordulhat, hogy a 2023.
03. 21-én 11.40 és 16.30 között rögzített egyedi vagy csoportos átutalási
megbízása(i) nem teljesült(ek). Kérjük, ellenőrizze fenti értéknapra beadott
átutalási megbízásait, és szükség esetén indítsa azokat újra. További kérdés
esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! A
technikai hibát kollégáink azóta elhárították, az okozott kellemetlenségekért
elnézését kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár és az MKB Mobilalkalmazás 2023. 03.17-én 22:00 és 23:00 óra között nem lesz
elérhető. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértését és türelmét köszönjük!
Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB
NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és
türelmét köszönjük!
Kedves
Ügyfelünk! Karbantartás
miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én
22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer
keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését
és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank
Nyrt.
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS
terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával,
egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő
fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig
türelmüket és megértésüket kérjük.
Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon
technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért
elnézésüket kérjük!
Tájékoztatjuk, hogy
tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali
Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására
nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását
értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást,
kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy
értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje
meg.
Kedves
Ügyfelünk! Karbantartás
miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében
leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A
karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését
és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank
Nyrt.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business
működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések
lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és
04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért
kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések
lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus
azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához
szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint
a statikus jelszó beállításában.
2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések
lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus
azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához
szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint
a statikus jelszó beállításában.
2022.07.20-án 7:00 és 7:30
között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus
lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes
vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő
jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.
Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business
működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Technikai okokból az
online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB
Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az
értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni.
A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.
Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB
NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Tervezett
karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.
Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi
számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra
adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen
a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További
információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.