Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Bankolás mobilról

Üzleti ügyfeleknek

BusinessID

Ha eddig a BusinessID-t használta vagy 2022. április 1. után az Üzleti Terminál szolgáltatásra szerződött.

A belépéshez használja a korábban beállított BusinessID PIN kódját.

MKB Mobil App (korábban BB)

Ha eddig a Budapest Mobil Appot használta, vagy 2022. április 1. után lett lakossági ügyfelünk (kivéve Prémium és Private Banking).

A belépéshez használja a korábban beállított mPIN kódját vagy a biometrikus azonosítóját (ujjlenyomat, Touch ID vagy Face ID).

MKB Mobilalkalmazás

Ha eddig az MKB Mobilalkalmazást használta, vagy 2022. április 1. után lett lakossági Prémium vagy Private Banking, illetve mikro-, kis- vagy középvállalati ügyfelünk.

A belépéshez használja a korábban beállított mPIN kódját vagy a biometrikus azonosítóját (ujjlenyomat, Touch ID vagy Face ID).

Segítünk eligazodni!

Milyen esetben válassza a BusinessID-t?

  • Ha az Üzleti Terminál szolgáltatásra szerződött.
  • Ha az Elektronikus dokumentum-aláíró szolgáltatásra szerződött.
  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 101. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésében találja.)

Milyen esetben válassza az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazást?

  • Ha az MKB Internetbank (korábban BB) szolgáltatásra szerződött. (A szolgáltatás megnevezését az igénylési szerződésén találja.)
  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 101. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésében találja.)
  • Ha 2022. április 1. után nyitotta az első lakossági bankszámláját, de nem Prémium vagy Private banking számlacsomag keretében.
  • Ha 2022. április 1. után betéti- vagy hitelkártyát igényelt, és a kártyaszáma 409360, 510019, 525642, 547425 vagy 557704 számokkal kezdődik.

Milyen esetben válassza az MKB Mobilalkalmazást?

  • Ha az MKB NetBANKár szolgáltatásra szerződött. (A szolgáltatás megnevezését az igénylési szerződésén találja.)
  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 103. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésében találja.)
  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 103 és 2022. április 1. után nyitotta az első mikro-, kis- vagy középvállalati számláját, vagy lett lakossági Private Banking vagy Prémium ügyfél.
  • Ha 2022. április 1. után betéti- vagy hitelkártyát igényelt, és a kártyaszáma 533418, 540719, 540720, 542436 vagy 547337 számokkal kezdődik.

Kapcsolódó szolgáltatásaink

mkb-icon-business-id.svg

Üzleti Terminál

Egy helyen kezelheti vállalkozása bankszámláit, megbízásait és rulírozó hitellehívásait.

Részletek
mobilfizetés.svg

Mobilfizetés

Könnyedén, bármikor, akár útközben is intézheti pénzügyeit a mobiljáról.

Részletek
applepay.svg

Apple Pay

Fizessen Apple eszközével egyszerűen és biztonságosan az üzletekben, az appokban és online!

Részletek
netbank.svg

Online bankolás

Az MKB Internetbank (korábban BB), az MKB NetBANKár, az MKB NetBANKár Business és a Digitális fiók segítségével egyszerűen és biztonságosan intézheti a pénzügyeket.

Részletek