Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Mobilfizetés


Fizessen az MKB Mobil Appal (korábban BB)!

Ha eddig a Budapest Bank Mobil Appot használta, vagy 2022. április 1. után lett lakossági ügyfelünk (kivéve Prémium és Private Banking).

Adja hozzá Mastercard bankkártyáját az MKB Mobil Apphoz (korábban BB), és fizessen Android készülékével egyszerűen, kényelmesen és biztonságosan!


Fizessen az MKB Mobilalkalmazással!

Ha eddig az MKB Mobilalkalmazást használta, vagy 2022. április 1. után lett lakossági Prémium vagy Private Banking, illetve mikro-, kis- vagy középvállalati ügyfelünk.

Adja hozzá ingyenesen a Mobilfizetéshez kedvenc Mastercard típusú kártyáját az MKB Mobilalkalmazásban, és mostantól használja vásárlásra, vagy készpénz-felvételre Androidos okostelefonját.

Segítünk eligazodni!

Milyen esetben válassza az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazás keretében nyújtott Mobilfizetést?

  • Ha az MKB Internetbank (korábban BB) szolgáltatásra szerződött. (A szolgáltatás megnevezését az igénylési szerződésén találja.)
  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 101. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésben találja.)
  • Ha 2022. április 1. után nyitotta az első lakossági bankszámláját, de nem Prémium vagy Private banking számlacsomag keretében.
  • Ha 2022. április 1. után betéti- vagy hitelkártyát igényelt, és a kártyaszáma 409360, 510019, 525642, 547425 vagy 557704 számokkal kezdődik.

Milyen esetben válassza az MKB Mobilalkalmazás keretében nyújtott Android Mobilfizetést?

  • Ha az MKB NetBANKár szolgáltatásra szerződött, ami az MKB Mobilalkalmazás előfeltétele. (A szolgáltatás megnevezését az igénylési szerződésén találja)
  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 103. (A számlaszámot a számlakivonatán és a szerződésében találja.)
  • Ha a számlaszáma első 3 számjegye 103 és 2022. április 1. után nyitotta az első mikro-, kis-, vagy középvállalati számláját, vagy lett lakossági Private Banking vagy Prémium ügyfél.
  • Ha 2022. április 1. után betéti- vagy hitelkártyát igényelt, és a kártyaszáma 533418, 540719, 540720, 542436 vagy 547337 számokkal kezdődik.

Kapcsolódó szolgáltatásaink

mobilfizetés.svg

Bankolás mobilról

Az MKB Mobil Appal (korábban BB) és az MKB Mobilalkalmazással akár útközben, mobilról is bankolhat.

Részletek
netbank.svg

Online bankolás

Az MKB Internetbank (korábban BB), az MKB NetBANKár, az MKB NetBANKár Business és a Digitális fiók segítségével egyszerűen és biztonságosan intézheti a pénzügyeket.

Részletek