Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 7.-én karbantartás miatt 10:00 és 10:15 óra között kiesés várható a  bankkártyák digitalizációjában a korábbi Budapest Bank ügyfelek esetében. Kérjük, bankkártyája digitalizációját időzítse ezen időszakon kívülre. Megértésüket és türelmüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, American Express bankkártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében a jutalék levonása az elektronikus csatornákon - MKB Internetbank (korábban BB), MKB Mobil App (korábban BB) - a számlatörténetben duplán látszódik. A hiba megjelenítés jellegű, így dupla levonás nem történt. A hiba elhárításán dolgozunk. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Az MKB Internetbank (korábban BB) és az MKB Mobil App (korábban BB) felületein technikai okokból egyes felhasználók téves számlaegyenleget látnak. A hiba megjelenítési jellegű, a tranzakciók a valós egyenlegnek megfelelően teljesülnek. A hiba további hatására egyes ügyfeleknél a 2022.11.10. 03:28 és 07:49 közötti egyes tranzakciók nem jelennek meg a számlatörténetben. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Technikai okokból a 2022. november 13. vasárnapi POS kereskedői tranzakciós jóváírások POS szolgáltatói hiba miatt nem kerültek jóváírásra az ügyfelek részére. A hiba elhárítása folyamatban van. A 2022. november 13-i vasárnapi kereskedői tranzakciók, valamint a 2022. november 14-i hétfői kereskedői tranzakciók várhatóan kedden kerülnek elszámolásra. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Internetbank (korábban BB) felületén a Hitelek menüponton belül a Jelzáloghitel pontban nem látszódik az október kamatkedvezmény jóváírása Egyenlítő konstrukció esetén. A hiba megjelenítés jellegű, így tájékoztatjuk, hogy az októberi jóváírás minden esetben sikeresen megtörtént. A hiba elhárításán dolgozunk, ezt követően tudja megtekinteni a jóváírást. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az MKB Internetbank (korábban BB) és MKB Mobil App (korábban BB) felületén a számlatörténetben egyes tranzakciók duplán látszódnak. Ez egy megjelenítési hiba, a bankszámlán lévő megfelelő összeghez ügyfeleink továbbra is hozzáférnek. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlák esetében technikai okokból azonnali fizetési és értéknapos fizetési tranzakciók, valamint pénztári kifizetés esetében nem férnek hozzá számlájukon lévő valós összeghez. A hiba a bankkártyás fizetéseket nem érinti. A hiba elhárításán dolgozunk. Megértésüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a BusinessID alkalmazásban nem jelennek meg a jóváhagyási tételek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Az MKB Bank Nyrt. tájékoztatja Ügyfeleit, hogy az mkb.hu/digitalis-fiok oldalon elérhető szolgáltatások közül technikai okokból felfüggesztettük a belépés után elérhető telefonszám módosítás és fióktörlés funkciókat. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy az online áruhitel igénylés folyamatában egyes esetekben hiba tapasztalható a dokumentumok feltöltésénél. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy VideóBank szolgáltatásunk ünnepi nyitvatartása értelmében 2022.12.24-én és 2022.12.31-én 8.00-12.00 óra között lesz elérhető. Megértését köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank

Tájékoztatjuk, hogy egyes esetekben az MKB Internetbankba (korábban BB) történő bejelentkezésnél az ügyfelek hibát tapasztalhattak, vagy előfordulhatott, hogy a belépéshez szükséges SMS kód nem érkezett meg. A hibát bankunk elhárította, a belépés újra lehetséges.

Tájékoztatjuk, hogy egyes hirdetményeknél hiba tapasztalható.Kérjük használja a Hirdetmény keresőt ez idő alatt.A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Banknál vezetett 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákhoz tartozó egyes, 2022. január 12-i 19:43 és 19:47 óra közötti bankkártyás fizetési tranzakciók nem teljesültek, az összegek ez esetben pedig technikai okokból nem hozzáférhetők átmenetileg. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük! További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatás a MobilBANKár üzenetküldő szolgáltatás működési rendjéről. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel, a bankkártyás fizetés nem lehetséges ezek esetében. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával a Bank dolgozik, kérjük szíves türelmüket és megértésüket. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank Nyrt. Általános Üzletszabályzatának I. számú függeléke a MobilBANKár szolgáltatásra vonatkozóan 2023.04.01-i hatállyal módosításra került. Részletek

Tájékoztatjuk, hogy a 101-gyel kezdődő bankszámlaszámmal rendelkező ügyfeleink esetében az azonosítást igénylő online vásárlások sikertelenek lehetnek egyes esetekben. A hiba elhárításán dolgozunk, türelmüket és megértésüket köszönjük.További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákról 2023. január 25. 11:42 és 11:52 között indított azonnali fizetési tranzakciók esetében az utalt összeg terhelése a számlán megtörtént, ám az nem íródott jóvá a fogadó fél számláján. A hiba elhárításán dolgozunk, a megoldást követően a tranzakciókat automatikusan jóváírjuk, az érintett ügyfeleknek nincs teendője. Megértését és türelmét köszönjük. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon!

Tájékoztatjuk, hogy egyes 2023. január 30-án 01:30 és 04:30 között 103-as bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlákra bejövő azonnali fizetési utalások nem íródtak jóvá. A hiba elhárításán dolgozunk, az ügyfeleknek semmi teendője nincs, a probléma megoldása után az összeg megjelenik a számlákon. Türelmüket és megértésüket köszönjük. További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár és az MKB Mobilalkalmazás 2023. 03.17-én 22:00 és 23:00 óra között nem lesz elérhető. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

Tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy egyes, az MKB Banknál vezetett korábbi Budapest Bank 101-es bankazonosítóval kezdődő fizetési és pénzforgalmi számlával rendelkező ügyfeleink esetében a Babaváró hitelhez kapcsolódóan technikai okokból téves összeg került levonásra adminisztrációs díjként. A hiba kivizsgálása folyamatban van, amennyiben a levonás sikeres volt, a levont összeget természetesen a hiba elhárítását követően várhatóan 2022.09.12. 12:00-ig visszautaljuk az érintett ügyfeleknek. Megértését köszönjük! További információ a TeleBankon a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Fiókok és ATM-ekKérjen időpontot! TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Árfolyamok

Fizessen mobiljával az MKB Mobil App (korábban BB) applikációval!

Az oldal a korábbi Budapest Bank ügyfeleknek és az új lakossági ügyfeleknek (kivéve Prémium és Private Banking) szól.

Ha eddig az MKB Mobilalkalmazást használta, vagy 2022. április 1. után lett lakossági Prémium vagy Private Banking, illetve mikro-, kis- vagy középvállalati ügyfelünk, használja az MKB Mobilalkalmazást!

Tovább az MKB Mobilalkalmazáshoz
mobil_app_fuzios_hir.png

Fizessen mostantól okostelefonnal!

Állítsa be díjmentesen kedvenc Mastercard típusú kártyáját mobilfizetésre az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazásban, és vásároljon mostantól Androidos okostelefonnal!

  • Kényelmes, gyors és biztonságos
  • Egy érintéssel bekapcsolható
  • Váltson kártyái között egyszerűen

Kapcsolja be egy érintéssel

  • Lépjen be

    Lépjen be az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazásba

  • Válassza ki

    Válassza ki a kedvenc Mastercard típusú bankkártyáját és kapcsolja be a mobilfizetés funkciót

  • Várja meg

    Várja meg a visszajelzést és használja ezentúl minden vásárláshoz telefonját

A mobilfizetés bekapcsolásával a kiválasztott kártya digitális másolatát fogjuk létrehozni az okostelefonján. A digitalizáció fokozott biztonsággal történik, a szükséges adatok katonai szintű titkosítással vannak védve a készülékén. A folyamat során egy nyilatkozatban tájékoztatjuk a mobilfizetés használatának feltételeiről.

Ismerje meg a folyamatot részletesen

Biztonságos mobilfizetés

A funkció kialakításakor kiemelt figyelmet fordítottunk a biztonságra. A digitalizáláshoz szükséges adatokat magas szintű titkosítással védjük, a telefonról tudta nélkül nem lehet pénzt leemelni. A mobilfizetés ugyanúgy működik, mint egy hagyományos bankkártyás fizetés, de mobilján még több biztonsági beállítást elvégezhet:

  • Alapértelmezetten csak feloldott képernyőzárral lehet fizetni, de ez bármikor ki kapcsolható a mobilfizetés beállításokban

  • A mobilfizetés lehetősége egy érintéssel szüneteltethető, majd újra aktiválható az applikációban

  • Ha elvesztett, vagy ellopták a telefont, akkor a 06 80 350 350-es díjmentesen hívható számon azonnal felfüggeszthető a digitalizált kártya, illetve letiltható az applikáció is

  • A digitalizált kártya vásárlási limitje megegyezik a hozzá tartozó plasztikkártya limitjével

Hogyan működik

kártyák

Több kártyát is digitalizálhat

Ha több bankkártyával rendelkezik, akkor az éppen kijelöltet használhatja mobilfizetésre. A mobilfizetésre kijelölt kártyát bármikor módosíthatja.

beallitás

Bármikor szüneteltetheti a mobilfizetést, vagy törölheti a digitalizált kártyá(ka)t

A mobilfizetés kikapcsolása nem jelenti a digitalizált kártya törlését. A digitalizált kártyákat a Beállítások / Mobilfizetés beállításokban lehet törölni a Mobilfizetés alaphelyzetbe állítása gombbal.

pos terminál

Használja ugyanúgy, mint a plasztik kártyát

PIN kódja megegyezik a plasztik kártya PIN kódjával, a telefont fizetésre ugyanúgy tudja használni, mint a bankkártyáját. Érintse hozzá a terminálhoz, és ha 15.000 Ft feletti összegben vásárol, adja meg a terminálon, a PIN kódját.

NFC

Legyen mindig bekapcsolva az NFC

Vásárláskor az NFC mindig legyen bekapcsolva. Fizetés után a telefon jelzi, ha elveheti a készüléket a termináltól

internetkapcsolat

Használja aktív internetkapcsolat nélkül is

Aktív internetkapcsolat nélkül 9 alkalommal lehet mobilfizetésre használni készüléket. Az applikáció felugró üzenetben jelzi, ha már csak 2 fizetési lehetőség van, illetve elfogyott mind. Ebben az esetben csatlakoztassa a telefont az internethez!

Tudjuk, hogy a számtalan kérdése lehet még Mobilfizetés szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Írjon nekünk egy üzenetet, hogy eloszlassuk a kételyeit!

Adatait az adatkezelési irányelveinknek megfelelően kezeljük.

Online bankolás

mobilapp_uj.svg

MKB Mobil App (korábban BB)

Bankolj mobillal, ahogy a legkényelmesebb!

Részletek
mkb_onlinebankolas_svg.svg

MKB Internetbank (korábban BB)

Az MKB Internetbank (korábban BB) segítségével egyszerűen és biztonságosan intézheti a pénzügyeket.

Részletek
mkb_appleplay_svg.svg

Apple Pay

Fizessen Apple eszközével egyszerűen és biztonságosan az ületekben, az appokban és online!

Részletek

Miben lehetünk a segítségére?

Felhasználói kézikönyv letöltése (pdf, 12 MB)


MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazás meglétére és minimum 5.0 (Lollipop) Android rendszerrel futó NFC képes készülékre.

Nem, az MKB Banknál elérhető az Apple Pay szolgáltatás is, melyet iOS készülékeivel vehet igénybe.

Betéti- és hitelkártyák is digitalizálhatóak, amennyiben a kártya már aktiválásra került, a kártya Mastercard és főkártya típusú.

Nem, kizárólag Mastercard kártyát lehet digitalizálni.

Igen, azonban társkártya digitaliáziciójára egyelőre nincs lehetőség.

Nem, jelenleg csak lakossági felhasználók használhatják a szolgáltatást.

Nem, a digitalizált kártyát nem kell külön aktiválni, fizetés előtt viszont az NFC-t mindenképpen be kell kapcsolni.

Nem, a Mobilfizetés szolgáltatófüggetlen, ezért használatához nincs szükség speciális SIM kártyára.

Egy adott kártya bármennyi készüléken digitalizálható, viszont egy készüléken egy kártya csak egyszer.

Sikeres digitalizációt követően a készüléken beállított képernyőzár feloldása után, bekapcsolt NFC antennával csupán a POS terminálhoz kell érinteni a készüléket.

Valamennyi terminálnál, amelyek érintéses fizetésre alkalmasak.

Teljesen biztonságos, a Bank a Mastercard-al közösen nemzetközi biztonsági előírásoknak megfelelően fejleszti és üzemelteti.

Érintéssel működő fizetésre alkalmas kártyához hasonlóan, 15 000 Ft feletti fizetésnél és ritkább esetben 15 000 Ft alatt is a plasztik bankkártyához tartozó PIN kódoddal kell jóváhagyni a tranzakciót.

Nem, a digitalizált kártya limitek megegyeznek az adott plasztik kártyánál beállított limitekkel, nincs mód külön állítani azokat.

A fizetés aktív internetkapcsolat nélkül is használható, amennyiben a készüléken rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű egyedi tranzakciós kulcs. Ez maximum 9 érintéses fizetési tranzakciót jelent internetelérés nélkül. Amennyiben készülékével internethez csatlakozik, az automatikusan feltölti az említett tokeneket. Az alkalmazás figyelmezteti Önt, ha már csak két tranzakciós kulcs maradt, ekkor kérjük, csatlakoztassa készülékét az internethez.

A MKB Mobil App (korábban BB) applikációban a Menü / Beállítások / Mobilfizetés / jobb felső sarokban lévő Beállítások / Mobil fizetés visszaállítása gombbal.

A szolgáltatás részletes leírását és feltételeit a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla folyószámlahitel általános szerződési feltételek, valamint a  Mobilfizetésről szóló kiegészítő hirdetmények tartalmazzák.

Igen, a digitalizált kártya érvényességi ideje 3 év. Ez a plasztik kártyákhoz hasonlóan a lejáratot követően automatikusan megújításra kerül, amennyiben a plasztik kártya továbbra is élő.

Amennyiben ellopják vagy elhagyja a készülékét, mielőbb vegye fel a kapcsolatot a TeleBank munkatársaival a díjmentesen hívható, 06 80 350 350-es számon és kollégáink távolról inaktiválni tudják a szolgáltatást.

Amikor az alkalmazás az mPIN megadására kéri, akkor azt megfelelő körültekintéssel használja, ne adja ki más számára, hiszen ennek segítségével megbízások írhatók alá. Amennyiben van rá lehetősége, időközönként váltson mPIN kódot.

Mivel az alkalmazás a készülékben található biometrikus azonosító adatokat használja, ezért fontos, hogy csak abban az esetben engedélyezze, ha telefonja csak az Ön biometrikus azonosítójának adatait tartalmazza. Amennyiben megfontoltan használja ezt a funkciót, az alkalmazás még biztonságosabbá válik, hiszen az ujjlenyomat egyedi és viszonylag nehéz hamisítani, valamint az mPIN kóddal ellentétben, ez nem elleshető.

Manapság az okostelefonok elterjedésének köszönhetően minden interneteléréssel rendelkező eszköz ki van téve támadásoknak. Készüléke védelme rendkívül fontos, ezért javasoljuk, hogy használjon képernyőzárat, lehetőleg biometrikus vagy jelszó azonosítás formájában (a PIN kód és minta kevésbé biztonságos védelem).

Alkalmazásokat csak biztonságos forrásból telepítsen, ezek a készülékéhez tartozó áruházban találhatóak meg: Google Play Store, Apple Store, Huawei App Gallery.

Amennyiben bizonyos kapcsolatokat nem használ (Bluetooth, Wi-Fi), kapcsolja ki ezeket.

Az alkalmazást lehetőleg ne használja nyilvános helyen, és figyeljen a kapcsolat biztonságára (mobilinternet vagy megbízható Wi-Fi kapcsolat).