Mint mások, mi is használunk sütiket az oldal helyes működéséhez és a szolgáltatásaink fejlesztéséhez. A továbblépéshez kérjük állítsa be, hogy a kötelező sütiken felül melyeket engedélyezi.
Ha szeretne többet megtudni a sütik használatáról, olvassa el a tájékoztatónkat!
Az oldal a korábbi Budapest Bank ügyfeleknek és az új lakossági ügyfeleknek (kivéve Prémium és Private Banking) szól.
Ha eddig az MKB Mobilalkalmazást használta, vagy 2022. április 1. után lett lakossági Prémium vagy Private Banking, illetve mikro-, kis- vagy középvállalati ügyfelünk, használja az MKB Mobilalkalmazást!
Tovább az MKB Mobilalkalmazáshoz
Fizessen mostantól okostelefonnal!
Állítsa be díjmentesen kedvenc Mastercard típusú kártyáját mobilfizetésre az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazásban, és vásároljon mostantól Androidos okostelefonnal!
- Kényelmes, gyors és biztonságos
- Egy érintéssel bekapcsolható
- Váltson kártyái között egyszerűen


Kapcsolja be egy érintéssel
-
Lépjen be
Lépjen be az MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazásba
-
Válassza ki
Válassza ki a kedvenc Mastercard típusú bankkártyáját és kapcsolja be a mobilfizetés funkciót
-
Várja meg
Várja meg a visszajelzést és használja ezentúl minden vásárláshoz telefonját
A mobilfizetés bekapcsolásával a kiválasztott kártya digitális másolatát fogjuk létrehozni az okostelefonján. A digitalizáció fokozott biztonsággal történik, a szükséges adatok katonai szintű titkosítással vannak védve a készülékén. A folyamat során egy nyilatkozatban tájékoztatjuk a mobilfizetés használatának feltételeiről.
Ismerje meg a folyamatot részletesen
Biztonságos mobilfizetés
A funkció kialakításakor kiemelt figyelmet fordítottunk a biztonságra. A digitalizáláshoz szükséges adatokat magas szintű titkosítással védjük, a telefonról tudta nélkül nem lehet pénzt leemelni. A mobilfizetés ugyanúgy működik, mint egy hagyományos bankkártyás fizetés, de mobilján még több biztonsági beállítást elvégezhet:
-
Alapértelmezetten csak feloldott képernyőzárral lehet fizetni, de ez bármikor ki kapcsolható a mobilfizetés beállításokban
-
A mobilfizetés lehetősége egy érintéssel szüneteltethető, majd újra aktiválható az applikációban
-
Ha elvesztett, vagy ellopták a telefont, akkor a 06 80 350 350-es díjmentesen hívható számon azonnal felfüggeszthető a digitalizált kártya, illetve letiltható az applikáció is
-
A digitalizált kártya vásárlási limitje megegyezik a hozzá tartozó plasztikkártya limitjével

Hogyan működik
Miben lehetünk a segítségére?
Felhasználói kézikönyv letöltése (pdf, 12 MB)
MKB Mobil App (korábban BB) alkalmazás meglétére és minimum 5.0 (Lollipop) Android rendszerrel futó NFC képes készülékre.
Nem, az MKB Banknál elérhető az Apple Pay szolgáltatás is, melyet iOS készülékeivel vehet igénybe.
Betéti- és hitelkártyák is digitalizálhatóak, amennyiben a kártya már aktiválásra került, a kártya Mastercard és főkártya típusú.
Nem, kizárólag Mastercard kártyát lehet digitalizálni.
Igen, azonban társkártya digitaliáziciójára egyelőre nincs lehetőség.
Nem, jelenleg csak lakossági felhasználók használhatják a szolgáltatást.
Nem, a digitalizált kártyát nem kell külön aktiválni, fizetés előtt viszont az NFC-t mindenképpen be kell kapcsolni.
Nem, a Mobilfizetés szolgáltatófüggetlen, ezért használatához nincs szükség speciális SIM kártyára.
Egy adott kártya bármennyi készüléken digitalizálható, viszont egy készüléken egy kártya csak egyszer.
Sikeres digitalizációt követően a készüléken beállított képernyőzár feloldása után, bekapcsolt NFC antennával csupán a POS terminálhoz kell érinteni a készüléket.
Valamennyi terminálnál, amelyek érintéses fizetésre alkalmasak.
Teljesen biztonságos, a Bank a Mastercard-al közösen nemzetközi biztonsági előírásoknak megfelelően fejleszti és üzemelteti.
Érintéssel működő fizetésre alkalmas kártyához hasonlóan, 15 000 Ft feletti fizetésnél és ritkább esetben 15 000 Ft alatt is a plasztik bankkártyához tartozó PIN kódoddal kell jóváhagyni a tranzakciót.
Nem, a digitalizált kártya limitek megegyeznek az adott plasztik kártyánál beállított limitekkel, nincs mód külön állítani azokat.
A fizetés aktív internetkapcsolat nélkül is használható, amennyiben a készüléken rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű egyedi tranzakciós kulcs. Ez maximum 9 érintéses fizetési tranzakciót jelent internetelérés nélkül. Amennyiben készülékével internethez csatlakozik, az automatikusan feltölti az említett tokeneket. Az alkalmazás figyelmezteti Önt, ha már csak két tranzakciós kulcs maradt, ekkor kérjük, csatlakoztassa készülékét az internethez.
A MKB Mobil App (korábban BB) applikációban a Menü / Beállítások / Mobilfizetés / jobb felső sarokban lévő Beállítások / Mobil fizetés visszaállítása gombbal.
A szolgáltatás részletes leírását és feltételeit a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla folyószámlahitel általános szerződési feltételek, valamint a Mobilfizetésről szóló kiegészítő hirdetmények tartalmazzák.
Igen, a digitalizált kártya érvényességi ideje 3 év. Ez a plasztik kártyákhoz hasonlóan a lejáratot követően automatikusan megújításra kerül, amennyiben a plasztik kártya továbbra is élő.
Amennyiben ellopják vagy elhagyja a készülékét, mielőbb vegye fel a kapcsolatot a TeleBank munkatársaival a díjmentesen hívható, 06 80 350 350-es számon és kollégáink távolról inaktiválni tudják a szolgáltatást.
Amikor az alkalmazás az mPIN megadására kéri, akkor azt megfelelő körültekintéssel használja, ne adja ki más számára, hiszen ennek segítségével megbízások írhatók alá. Amennyiben van rá lehetősége, időközönként váltson mPIN kódot.
Mivel az alkalmazás a készülékben található biometrikus azonosító adatokat használja, ezért fontos, hogy csak abban az esetben engedélyezze, ha telefonja csak az Ön biometrikus azonosítójának adatait tartalmazza. Amennyiben megfontoltan használja ezt a funkciót, az alkalmazás még biztonságosabbá válik, hiszen az ujjlenyomat egyedi és viszonylag nehéz hamisítani, valamint az mPIN kóddal ellentétben, ez nem elleshető.
Manapság az okostelefonok elterjedésének köszönhetően minden interneteléréssel rendelkező eszköz ki van téve támadásoknak. Készüléke védelme rendkívül fontos, ezért javasoljuk, hogy használjon képernyőzárat, lehetőleg biometrikus vagy jelszó azonosítás formájában (a PIN kód és minta kevésbé biztonságos védelem).
Alkalmazásokat csak biztonságos forrásból telepítsen, ezek a készülékéhez tartozó áruházban találhatóak meg: Google Play Store, Apple Store, Huawei App Gallery.
Amennyiben bizonyos kapcsolatokat nem használ (Bluetooth, Wi-Fi), kapcsolja ki ezeket.
Az alkalmazást lehetőleg ne használja nyilvános helyen, és figyeljen a kapcsolat biztonságára (mobilinternet vagy megbízható Wi-Fi kapcsolat).