Mint mások, mi is használunk sütiket az oldal helyes működéséhez és a szolgáltatásaink fejlesztéséhez. A továbblépéshez kérjük állítsa be, hogy a kötelező sütiken felül melyeket engedélyezi.
Ha szeretne többet megtudni a sütik használatáról, olvassa el a tájékoztatónkat!
BusinessID
Az MKB Bank mobilalkalmazása egyedülálló rugalmasságot biztosít a cégvezetők számára. Lehetővé teszi, hogy irodájától független környezetből, mobileszközéről írja alá a Banki szerződéseit és hagyja jóvá vállalkozása bármely pénzügyi megbízását.
Tartsa kézben vállalata pénzügyeit
Dokumentum aláírás egyszerűen, papírmentesen
Mindig időben, ott ahol Önnek a legkényelmesebb
Nyílt bankolás az MKB Banknál?
Főbb funkciók
- Az MKB Bank által küldött dokumentumok elektronikus aláírása.
- Az Üzleti Terminálon rögzített vagy harmadik fél által beküldött pénzügyi megbízások jóváhagyása vagy elutasítása.
- Az MKB Bank által küldött elektronikus dokumentumok megtekintése, letöltése és továbbítása.
- Harmadik fél által beküldött, MKB Banknál vezetett számláival kapcsolatos számlainformáció és egyenleginformáció lekérdezésének jóváhagyása vagy elutasítása.
- A BusinessID alkalmazáson aláírt megbízások és információkérések részleteinek megtekintése.
- A BusinessID alkalmazáson korábban meghozott pénzügyi döntéseinek megtekintése.
Elektronikus dokumentum aláírás
Gyors
mert azonnal értesítjük PUSH üzenetben a dokumentum aláírás feladatokról, és létrejött szerződéseiről.
Kényelmes
mert okos eszközén írhatja alá szerződéseit a világ bármely pontján.
Biztonságos
mert a megoldás kulcsa az okos (mobil) eszközre adaptált kripto-technológia (mobil PKI), ami egyértelműen azonosítja a felhasználóját.
Hogyan működik az elektronikus aláírási folyamat?
- A regisztrációt követően papír alapon nyilatkoznia kell arról, hogy az alkalmazás az Ön mobilkészülékén található és ahhoz kizárólag Ön fér hozzá. Ezt követőn Ön már igénybe veheti a szolgáltatást.
- Az aláírandó dokumentumok több példányban történő nyomatása és személyes aláírása helyett, a Bank az Ön mobileszközén található BusinessID alkalmazásra küldi az elektronikus dokumentumot.
- A PDF formátumú dokumentumot Ön az alkalmazáson belül megtekintheti, de akár email-ben tovább is küldheti számítógépére.
- Amennyiben alá kívánja írni a dokumentumot, a BusinessID „Zöld” gombjával azonnal megteheti.
- A Bank az Ön által jóváhagyott dokumentumot elektronikusan aláírja.
- A Bank a BusinessID alkalmazáson keresztül megküldi Önnek a dokumentum hiteles, Ön és a Bank által is aláírt eredeti példányát.
A dokumentum aláírás funkció használatához Önnek BusinessID szolgáltatással kell rendelkeznie és nyilatkoznia kell, hogy az alkalmazás az Ön mobilkészülékén található és ahhoz kizárólag Ön fér hozzá.
Az elektronikusan aláírható dokumentumokról az Ön személyes kapcsolattartója ad tájékoztatást. Az elektronikusan aláírható dokumentum típusok körét folyamatosan bővítjük.
Hogyan aktiválja az alkalmazást?
Az aktiváláshoz hatályos Üzleti Terminál szerződés megléte szükséges. Amennyiben még nem rendelkezik Üzleti Terminál szolgáltatással, kérjük, keresse személyes kapcsolattartóját vagy fáradjon be az Önhöz legközelebbi bankfiókba.
- Töltse le, telepítse, majd indítsa el az applikációt okos (mobil) eszközén.
- Az aktiválás első lépéseként regisztrálja okos (mobil) eszközét az Üzleti Terminálon keresztül és olvassa be a megjelenő QR kódot az applikációval.
- Sikeres regisztrációt követően adjon meg egy 6 számjegyből álló egyedi azonosítót: BusinessID PIN kódot. Az alkalmazásba történő belépéshez innentől kezdve már ezt a BusinessID PIN kódot szükséges használnia.
- A PIN kód megerősítésével befejeződik az alkalmazás aktiválása és megtörténik az első belépés.
- Opcionális: Az elektronikus dokumentum aláírás funkció eléréséhez keresse fel személyes kapcsolattartóját és kérje a szolgáltatáshoz kapcsolódó felhasználói nyilatkozatot.
Az aktiváláshoz saját minősített vagy minősített tanúsítványra visszavezetett fokozott biztonságú elektronikus aláírás szükséges.
- Jelezze személyes kapcsolattartójának, hogy szeretné igénybe venni a szolgáltatást.
- A Bank munkatársai az Ön e-mail címére elküldik a regisztrációs linket.
- Készítse elő Microsec Zrt. vagy Netlock Kft. által kiadott tanúsítványát, okos eszközét és győződjön meg róla, hogy számítógépén már elérhető a MicrosSigner program.
- Az Authentikációs Dokumentum aláírásával azonosítsa magát.
- Töltse le a BusinessID alkalmazást a megfelelő alkalmazás áruházból és a sikeres regisztrációt követően megjelenő QR- kódot olvassa be a BusinessID alkalmazásba.
- Az alkalmazás regisztrációt követően nyilatkoznia kell arról, hogy az Alkalmazás az Ön készülékén található és ahhoz kizárólag Ön fér hozzá. Az aláírást követően a Bank is ellátja aláírással a Felhasználói Nyilatkozatot és Ön igénybe veheti a szolgáltatást.
Töltse le kézikönyvünket!
Android Felhasználói Kézikönyv
IOS Felhasználói Kézikönyv
Tájékoztatjuk, hogy az alkalmazás-áruházban írt véleménye nem minősül hivatalos panasztételnek. Kifogása esetén, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@mkb.hu elérhetőségen vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon, melyet a díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon ér el.
Technikai feltételek
- Kliens oldali operációs rendszerek: Android 8.1 vagy magasabb, illetve iOS 12.0 vagy magasabb verziószámú operációs rendszert futtató mobileszköz.
- Ügyfeleink biztonsága érdekében az ún. root-olt/jailbreak-elt operációs rendszerrel rendelkező okos (mobil) eszközön az alkalmazás használatát nem támogatjuk, mivel ebben az esetben megnő a személyes és a bankszámlájukhoz kötődő adatokhoz történő hozzáférés kockázata.
- Az Alkalmazás használatának további részletes technikai és egyéb feltételeit az Üzleti Terminál használatának Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF), a Felhasználó Kézikönyv, a BusinessID elektronikus dokumentum aláíró alkalmazás használatára vonatkozó általános szerződési feltételek, valamint az Alkalmazás használatára vonatkozó végfelhasználói licenszerződés (EULA) tartalmazza.
Hasznos dokumentumok
Kapcsolódó Digitális Szolgáltatásaink
Open Banking
Nyílt Bankolás az EU által támogatott új irányzat, amely a bankok és fintech cégek közötti szabályozott és egyszerű együttműködés lehetőségét teremti meg. Az ügyintézés új lehetősége, a bankszámlához való hozzáférés új módja. Pénzügyeit egy helyen, könnyedén és átláthatóan kezelhessék.
RészletekMKB Internetbank (korábban BB)
Az MKB Internetbank (korábban BB) segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek intézéséhez szükséges.
Részletek