Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár működésében. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

2022.07.15. 20:00 és 2022.07.17. 8:00 közt kiesések lehetnek az Azonnali Fizetési Rendszer működésében. 2022.07.17-én 02:00 és 04:00 közt az internetes fizetések esetén fennakadások fordulhatnak elő, ezért kérjük, internetes fizetéseiket ezen időszakon kívülre időzítsék. 2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartásainkról az alábbi linken tájékozódhat.

Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, a NetBANKár Business és a PCBANKár 2022.06.24-én 22:00 és 23:00 között nem lesz elérhető, illetve az azonnali fizetési rendszer keretén belül történő jóváírásban és teljesítésben is késedelem várható. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Tájékoztatjuk, hogy technikai probléma miatt az MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!

2022.07.20-án 7:00 és 7:30 között rövid kiesések lehetnek az ügyfélhez tartozó azonosítási típus lekérdezésében, a biometrikus azonosítással történő vásárlásban, az internetes vásárlás jóváhagyásához szükséges 3DS SMS kiküldésében, a biometriával történő jóváhagyásban, valamint a statikus jelszó beállításában.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár/ MKB Mobilalkalmazás és a PCBankár/ NetBANKár Business működésében leállásokat tapasztalhat 2022.07.12-én 22:00 és 2022.07.13 01:00 között. A karbantartás ideje alatt a kártyás tranzakciók bonyolítása is szünetel. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Weboldalunkon a mai napon technikai problémák léptek fel, az oldalon található kereső és a hírek elérésében. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.07.19-én 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a PCBankár/ NetBANKár Business működésében kieséseket tapasztalhat 2022.06.30-án 20:00 és 21:00 között. Megértését és türelmét köszönjük!  Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.

Technikai okokból az online fizetési tranzakciókat jóváhagyó push értesítés ugyan megérkezik az MKB Mobilalkalmazásban, azonban a jóváhagyás után nem zárul le a tranzakció. Az értesítés helyett a tranzakció jóváhagyásához online PIN kódjukat tudják használni. A hiba az MKB Mobil App (korábban BB) felhasználóit nem érinti.

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.06.26-án 01:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Fióki időpont kérés TeleBank
06 80 350 350
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

TÁVOLRÓL IRÁNYÍTANI VÁLLALATA PÉNZÜGYEIT?

VELÜNK LEHETSÉGES!

TÖLTSE LE A BUSINESSID ALKALMAZÁSÁT!

Letöltöm a Google Play-ből
Letöltöm az App Store-ból

BusinessID

Az MKB Bank mobilalkalmazása egyedülálló rugalmasságot biztosít a cégvezetők számára. Lehetővé teszi, hogy irodájától független környezetből, mobileszközéről írja alá a Banki szerződéseit és hagyja jóvá vállalkozása bármely pénzügyi megbízását.

Tartsa kézben vállalata pénzügyeit

Dokumentum aláírás egyszerűen, papírmentesen

Mindig időben, ott ahol Önnek a legkényelmesebb

BusinessID-val lehetséges

  • A BusinessID alkalmazás használatával mostantól bárhol és bármikor meghozhatja vállalkozásával kapcsolatos üzleti döntéseit.
  • A BusinessID alkalmazás segítségével biztonságosan jóváhagyhatja vagy elutasíthatja az Üzleti Terminálon rögzített pénzügyi megbízásait.
  • Lehetőséget biztosít a PSD2 rendelet szerint szabályozott harmadik fél által beküldött pénzügyi megbízások és számlainformáció kérések kezelésére.

Nyílt bankolás az MKB Banknál?

Technológia

A megoldás kulcsa az okos (mobil) eszközre adaptált kripto-technológia (mobil PKI), ami egyértelműen azonosítja a felhasználóját és biztosítja a megbízások fokozott biztonságú tanúsítványra visszavezethető elektronikus aláírását.

A választott technológia minden korábbinál biztonságosabb aláírást tesz lehetővé, hiszen az aláíráshoz használt aláírókulcs kizárólag az Ön okos (mobil) eszközén található meg.

Főbb funkciók

  • Az MKB Bank által küldött dokumentumok elektronikus aláírása.
  • Az Üzleti Terminálon rögzített vagy harmadik fél által beküldött pénzügyi megbízások jóváhagyása vagy elutasítása.
  • Az MKB Bank által küldött elektronikus dokumentumok megtekintése, letöltése és továbbítása.
  • Harmadik fél által beküldött, MKB Banknál vezetett számláival kapcsolatos számlainformáció és egyenleginformáció lekérdezésének jóváhagyása vagy elutasítása.
  • A BusinessID alkalmazáson aláírt megbízások és információkérések részleteinek megtekintése.
  • A BusinessID alkalmazáson korábban meghozott pénzügyi döntéseinek megtekintése.

Véleménye fontos számunkra, mert a beérkezett visszajelzések alapján folyamatosan bővítjük az elérhető szolgáltatások körét.

Kérjük, segítse munkánkat és ossza meg velünk ötleteit, javaslatait a businessid@mkb.hu e-mail címen.

Elektronikus dokumentum aláírás

Gyors

mert azonnal értesítjük PUSH üzenetben a dokumentum aláírás feladatokról, és létrejött szerződéseiről.

Kényelmes

mert okos eszközén írhatja alá szerződéseit a világ bármely pontján.

Biztonságos

mert a megoldás kulcsa az okos (mobil) eszközre adaptált kripto-technológia (mobil PKI), ami egyértelműen azonosítja a felhasználóját.

Hogyan működik az elektronikus aláírási folyamat?

  1. A regisztrációt követően papír alapon nyilatkoznia kell arról, hogy az alkalmazás az Ön mobilkészülékén található és ahhoz kizárólag Ön fér hozzá. Ezt követőn Ön már igénybe veheti a szolgáltatást.
  2. Az aláírandó dokumentumok több példányban történő nyomatása és személyes aláírása helyett, a Bank az Ön mobileszközén található BusinessID alkalmazásra küldi az elektronikus dokumentumot.
  3. A PDF formátumú dokumentumot Ön az alkalmazáson belül megtekintheti, de akár email-ben tovább is küldheti számítógépére.
  4. Amennyiben alá kívánja írni a dokumentumot, a BusinessID „Zöld” gombjával azonnal megteheti.
  5. A Bank az Ön által jóváhagyott dokumentumot elektronikusan aláírja.
  6. A Bank a BusinessID alkalmazáson keresztül megküldi Önnek a dokumentum hiteles, Ön és a Bank által is aláírt eredeti példányát.

A dokumentum aláírás funkció használatához Önnek BusinessID szolgáltatással kell rendelkeznie és nyilatkoznia kell, hogy az alkalmazás az Ön mobilkészülékén található és ahhoz kizárólag Ön fér hozzá.

Az elektronikusan aláírható dokumentumokról az Ön személyes kapcsolattartója ad tájékoztatást. Az elektronikusan aláírható dokumentum típusok körét folyamatosan bővítjük.

Hogyan aktiválja az alkalmazást?

Az aktiváláshoz hatályos Üzleti Terminál szerződés megléte szükséges. Amennyiben még nem rendelkezik Üzleti Terminál szolgáltatással,  kérjük, keresse személyes kapcsolattartóját vagy fáradjon be az Önhöz legközelebbi bankfiókba.

  1. Töltse le, telepítse, majd indítsa el az applikációt okos (mobil) eszközén.
  2. Az aktiválás első lépéseként regisztrálja okos (mobil) eszközét az Üzleti Terminálon keresztül és olvassa be a megjelenő QR kódot az applikációval.
  3. Sikeres regisztrációt követően adjon meg egy 6 számjegyből álló egyedi azonosítót: BusinessID PIN kódot. Az alkalmazásba történő belépéshez innentől kezdve már ezt a BusinessID PIN kódot szükséges használnia.
  4. A PIN kód megerősítésével befejeződik az alkalmazás aktiválása és megtörténik az első belépés.
  5. Opcionális: Az elektronikus dokumentum aláírás funkció eléréséhez keresse fel személyes kapcsolattartóját és kérje a szolgáltatáshoz kapcsolódó felhasználói nyilatkozatot.

Az aktiváláshoz saját minősített vagy minősített tanúsítványra visszavezetett fokozott biztonságú elektronikus aláírás szükséges.

  1. Jelezze személyes kapcsolattartójának, hogy szeretné igénybe venni a szolgáltatást.
  2. A Bank munkatársai az Ön e-mail címére elküldik a regisztrációs linket.
  3. Készítse elő Microsec Zrt. vagy Netlock Kft. által kiadott tanúsítványát, okos eszközét és győződjön meg róla, hogy számítógépén már elérhető a MicrosSigner program.
  4. Az Authentikációs Dokumentum aláírásával azonosítsa magát.
  5. Töltse le a BusinessID alkalmazást a megfelelő alkalmazás áruházból és a sikeres regisztrációt követően megjelenő QR- kódot olvassa be a BusinessID alkalmazásba.
  6. Az alkalmazás regisztrációt követően nyilatkoznia kell arról, hogy az Alkalmazás az Ön készülékén található és ahhoz kizárólag Ön fér hozzá. Az aláírást követően a Bank is ellátja aláírással a Felhasználói Nyilatkozatot és Ön igénybe veheti a szolgáltatást.

Töltse le kézikönyvünket!

Android Felhasználói Kézikönyv

IOS Felhasználói Kézikönyv

Tájékoztatjuk, hogy az alkalmazás-áruházban írt véleménye nem minősül hivatalos panasztételnek. Kifogása esetén, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@mkb.hu elérhetőségen vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon, melyet a díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon ér el.

Technikai feltételek

  • Kliens oldali operációs rendszerek: Android 8.1 vagy magasabb, illetve iOS 12.0 vagy magasabb verziószámú operációs rendszert futtató mobileszköz.
  • Ügyfeleink biztonsága érdekében az ún. root-olt/jailbreak-elt operációs rendszerrel rendelkező okos (mobil) eszközön az alkalmazás használatát nem támogatjuk, mivel ebben az esetben megnő a személyes és a bankszámlájukhoz kötődő adatokhoz történő hozzáférés kockázata.
  • Az Alkalmazás használatának további részletes technikai és egyéb feltételeit az Üzleti Terminál használatának Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF), a Felhasználó Kézikönyv, a BusinessID elektronikus dokumentum aláíró alkalmazás használatára vonatkozó általános szerződési feltételek, valamint az Alkalmazás használatára vonatkozó végfelhasználói licenszerződés (EULA) tartalmazza.

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat ! A "Visszahívást kérek" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.
* Kötelezően kitöltendő mezők.

Hasznos dokumentumok

Kapcsolódó Digitális Szolgáltatásaink

mkb-icon-openbanking.svg

Open Banking

Nyílt Bankolás az EU által támogatott új irányzat, amely a bankok és fintech cégek közötti szabályozott és egyszerű együttműködés lehetőségét teremti meg. Az ügyintézés új lehetősége, a bankszámlához való hozzáférés új módja. Pénzügyeit egy helyen, könnyedén és átláthatóan kezelhessék.

Részletek
mkb-icon-internetbank.svg

MKB Internetbank (korábban BB)

Az MKB Internetbank (korábban BB) segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek intézéséhez szükséges.

Részletek
mkb-icon-mobilapp.svg

MKB Mobil App (korábban BB)

Fizesse és intézze pénzügyiet applikáción keresztül!

Részletek
Összes Digitális Szolgáltatás