Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési megbízásokat követően technikai okokból az utalt összeg nem volt hozzáférhető. A hibát bankunk elhárította, az összeg immár elérhető. A számlatörténetben várhatóan később jelenik meg az utalt összeg, tranzakciós SMS szolgáltatás esetében pedig az utalás teljesüléséről szóló SMS is később érkezik meg.
Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.10.07-én 22:00 és 23:00 óra között a Budapest Internetbank, valamint Budapest Bank Mobil App felületén nincs lehetőség utalások indítására. Kérjük, utalásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre. Megértését köszönjük.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.
Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021.11.13. 13:00-tól 2021.11.14. 12:00-ig a Mobilbank szolgáltatás nem lesz elérhető, így a tranzakciós sms-ek nem kerülnek kiküldésre, valamint az interaktív üzenetek fogadása és megválaszolása nem lehetséges.
Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide
Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat
Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az alábbi időintervallumban - 09.24 19:00 - 09.25 00:00 - küldött és fogadott azonnali tranzakciók utáni számlaegyenlegben. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük! További részletekért kérjük, hívja Telebankunkat a 1440-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő az online bankolás során. Ünnepi nyitvatartásunk.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020.
szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz
kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási
időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük .
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt január 27-én 21:30 és 22:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, továbbá 22:00 és 22:30 között a Mobil Appon a második szintű jóváhagyó SMS kódot igénylő funkciók nem lesznek elérhetőek, valamint az internetes vásárlást megerősítő SMS-ek küldése szünetel.
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2022. március 31-én egyesült a
Budapest Bank és az MKB Bank, amely MKB Bank néven folytatja működését. 2022.
április 1-től a www.budapestbank.hu
webcím alatt található tartalmak, információk a továbbiakban az MKB Bank
honlapján érhetők el. A bankfúzióról itt
tájékozódhat részletesebben.
Tisztelt Ügyfeleink! Az MKB Bank 101-es banki azonosítóval rendelkező (számlaszám első 3 számjegye), volt Budapest Bank lakossági ügyfelek március havi Befektetési Kártya számlakivonatának Értékpapírszámla-kivonat részén a tranzakcióik adatai esetenként hiányosak lehetnek. A hiba javítását megkezdtük, a szokásos értesítési csatornákon mihamarabb újra küldjük a javított számlakivonatot. Türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfeleink! A Budapest Bank és az
MKB Bank egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő
karbantartási munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük
türelmüket és megértésüket.
Egyes átutalási megbízások bankunkon kívül álló okokból nem teljesültek, a
küldött összegek nem érkeztek meg bankunkhoz. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a
feladóval, hogy ellenőrizze, valóban teljesült-e az átutalási megbízása.
Amennyiben nem, kérje meg a feladót, hogy vegye fel a kapcsolatot a
számlavezető bankjával.
Tájékoztatjuk, hogy az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg, bankunk ugyanis e-mailben sosem kéri
erre ügyfeleit. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek,
elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es
telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési megbízások ugyan teljesülnek, azonban technikai okokból átmenetileg az összeg nem hozzáférhető, a teljesülésről pedig nem érkezik tranzakciós SMS. Amennyiben a tranzakciós SMS szolgáltatás be van állítva, a hiba elhárítása után Ön SMS tájékoztatást kap a tranzakció sikerességéről. A hiba elhárításán dolgozunk.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Szintén karbantartás miatt 2021. július 1-én 18:15 és 23:00 között a Budapest Bank Üzleti Terminál, valamint a Budapest Bank BusinessID szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A Budapest Bank Üzleti Terminálon indított megbízásaik ezen időszak alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, egészségpénztári kártyával, valamint American Express bankkártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.
Kedves Ügyfelünk! A NetBankár és MobilApp kivonatlekérdezési funkcióját 2022.05.06-án 18:00 és 19:00 között nem fogja tudni használni. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket. Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.
Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból átmenetileg egyes online bankkártyás fizetési tranzakciók sikertelenek lehetnek. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig megértésüket és türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Internetbankban indított értéknapos utalások technikai probléma miatt duplán teljesülnek. A számlatörténetben tudja ellenőrizni, hogy az Ön tranzakciója is érintett-e. Amennyiben az Ön tranzakciója is duplán teljesült, az duplán terhelt összeget a bank automatikusan jóváírja számláján, Önnek nincs teendője. Amennyiben a fogadó fél a duplikált összeget – a bank által történő jóváíráson felül – ugyancsak visszautalja, a bank jogosult a duplikált visszatérítés összegével beszámítás jogcímén az Ön számláját megterhelni. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Bankunkon kívül álló probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai probléma miatt a Budapest Üzleti Terminálban egyes azonnali fizetési tranzakciók elutasításra kerülnek. A hiba elhárítása folyamatban van, utalását kérjük, próbálja megismételni később.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő az online bankolás során.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.01.23-án 00:00 és 04:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.
Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfeleink! A Budapest Bank és az MKB Bank egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő karbantartási munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük türelmüket és megértésüket.
Az MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket. Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb
fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti
fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új
honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó
szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket
is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben
magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően
fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban
vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára.
Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni
Ügyfeleink részére.
Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. november 2-án 22:00 és 22:30 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód, a Budapest Internetbankba történő belépéshez szükséges megerősítő kód, valamint a Budapest Bank Mobil App második szintű SMS kódjainak kiküldése szünetel. A Budapest Internetbankba történő belépéshez a karbantartás ideje alatt kérjük, használja a QR kódos belépés lehetőségét.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk! Bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. július 22-én 22:00 és 23:00 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. 2021. július 22-én 22:00 óra és 2021. július 23-án 01:00 óra között a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.
Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium
módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember
hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021.
november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk! Az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben
található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot
a 06 80 350 350-es telefonszámon.
2022. április 26-án,
27-én és 28-án online számlanyitásra és online áruhitel igénylésére 8:00 és
17:00 között van lehetőség új ügyfeleink esetében. Ezen időszakon kívül ők
visszahívást kérhetnek munkatársainktól.
Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból átmenetileg egyes online bankkártyás fizetési tranzakciók sikertelenek lehetnek. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig megértésüket és türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.
Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!
Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes internetes bankkártyás vásárlások technikai okokból nem teljesülnek. Kérjük, a vásárlást próbálja meg egy későbbi időpontban. Megértését köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!
Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium
módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember
hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021.
november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! A törlesztési moratórium meghosszabbításával és következő szakaszával kapcsolatos tudnivalókról a jogszabály megjelenése után tájékoztatjuk ügyfeleinket.
Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk! Az MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket. Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található linkre, banki adatait pedig ne adja meg. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek, elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! Egyes hitelkártyáinkra vonatkozó biztosítási díjak tévesen több alkalommal is levonásra kerülhettek, amelyről az érintett ügyfelek SMS-ben értesülhettek. A hiba kijavításán dolgozunk, addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfeleink! A Budapest Bank és az
MKB Bank egyesülése informatikai átállással járt. Az átállást követő
karbantartási munkák miatt átmeneti fennakadásokat tapasztalhatnak. Kérjük
türelmüket és megértésüket.
Tájékoztatjuk, hogy az
MKB Bank és jogelőd Budapest Bank egyesülésére hivatkozva számos ügyfelünk
adathalász levelet kapott, amelyben adat- vagy jelszófrissítésre kérték őket.
Amennyiben Ön is kapott ilyen levelet, kérjük, ne kattintson az abban található
linkre, banki adatait pedig ne adja meg, bankunk ugyanis e-mailben sosem kéri
erre ügyfeleit. Amennyiben eleget tett a levélben található kérésnek,
elektronikus csatornái tiltása érdekében hívja a TeleBankot a 06 80 350 350-es
telefonszámon.
Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a 271/2021. (V. 21.) Korm. rendelet értelmében a veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli meghosszabbításáról döntött. A hosszabbítás kiterjed a hiteltörlesztési moratóriumra is. A rendelet értelmében a moratórium 2021. június 30-án nem ér véget, így a moratóriumot követő elszámolást bankunk egy későbbi időpontban, a jogalkotó jövőbeni elvárásaival összhangban teszi meg. Az elszámolás új időpontjáról a részletszabályok megjelenését követően tudunk bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 24-én 22:00-től szeptember 25-én 06:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 25-én 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop5”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!
Tervezett karbantartás miatt 2021.10.12-én 22:00 és 10.13-án 00:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, valamint 2021.10.12-én 22:00 és 22:30 között az internetes kártyás vásárlások jóváhagyásához szükséges SMS kiküldése szünetelni fog. Türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! A Media Markt webáruházában igényelhető online áruhitel szolgáltatás technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 1440-es telefonszáma technikai okokból jelenleg nem elérhető, addig a +36 1 477 7777-es és +36 1 450 7777-es telefonszámon érhető el a bank telefonos ügyfélszolgálata.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.
Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Internetbankban és Budapest Bank Mobil Appban a fizetési kérelem szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
A korábbi Budapest Bank bankkártyák működésében hiba tapasztalható, az online és fizikai fizetési tranzakciók, valamint az ATM készpénzfelvétel sikertelenek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Bank ATM-jei jelenleg nem üzemelnek. A hiba elhárításán dolgozunk a szolgáltató bevonásával. Amennyiben készpénzt szeretnének felvenni vagy befizetni, kérjük, fáradjanak be a legközelebbi bankfiókunkba, vagy válasszák más szolgáltatók ATM-jeit. Megértésüket köszönjük.
A korábbi Budapest Bank bankkártyákat érintő probléma elhárult, a fizetés újra lehetséges, azonban a egyes sikertelen tranzakcióban érintett összegek átmenetileg nem hozzáférhetők. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat
Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.
Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021. november 16-án 22:00 órától 2021. november 17. 01:00 óráig a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető. Kérjük, az ügyintézést időzítse a karbantartási időn kívülre.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az ATM-es készpénzfelvétel a Budapest Bank bankautomatáiból jelenleg nem lehetséges, az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és PUSH üzenet kiküldése is szünetel, valamint a Budapest Bank Mobil Appban és a Budapest Internetbankban a bankkártyákkal kapcsolatos ügyintézésre nincs lehetőség. Az üzletekben történő bankkártyás fizetés jelenleg is zavartalanul működik. A hiba elhárításán külső partnerünk bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.06.27-én 00:00 és 03:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.
Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen 15:00 óráig tartanak nyitva.
Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium
módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember
hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021.
november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan
frissülni fog!
Tájékoztatjuk, hogy az MKB Mobilalkalmazás technikai okokból átmenetileg nem elérhető, kérjük, hogy válasszák az MKB NetBANKárt. Kérjük türelmüket a hiba elhárításáig.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online
fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A
hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!
Üdvözlettel: Budapest
Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az MKB NetBANKár és az MKB Mobilalkalmazás működésében, jelenleg ezen csatornák nem elérhetők. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.10.17-én 00:00 és 02:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem működik. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat
Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!
Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.
Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek. A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. október 26-án 22:00 óra és 2021. október 27-én 01:40 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető, valamint ez idő alatt a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.
Tisztelt Ügyfelünk! Szolgáltatónál fennálló technikai probléma miatt az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyására szolgáló azonosító oldal betöltése nem történik meg. A hiba hatásaként az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyására átmenetileg nincs lehetőség. A hiba mihamarabbi elhárításán a szolgáltató már dolgozik, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Kedves Ügyfelünk! Karbantartás miatt a NetBANKár és az MKB Mobilalkalmazás 2022.05.10. 22:00 és 2022.05.11. 01:00 óra között nem lesz elérhető, illetve az internetes vásárlások jóváhagyásában is előfordulhatnak fennakadások. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MKB Bank Nyrt.
Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 27-én 22:00-től szeptember 28-án 04:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 28-án 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 25-én 02:05 és 03:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető. 2021. április 25-én 02:20 és 02:50 közt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.
Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Sárga sáv teszt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy 2022. március 31.
napjával a Budapest Bank Zrt. beolvadt az MKB Bank Nyrt.-be, mely így a
Budapest Bank Zrt. általános jogutódja és MKB Bank Nyrt. néven folytatja
működését.
Felhívjuk figyelmét, hogy ezentúl az MKB Bank
Nyrt. hivatalos honlapján, a
www.mkb.hu oldalon
tájékozódhat az egyesüléssel kapcsolatos információkról valamint az egyesült
bank szolgáltatásairól.
Kérjük tájékozódjon a bank honlapján!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Mint mások, mi is használunk sütiket az oldal helyes működéséhez és a szolgáltatásaink fejlesztéséhez. A továbblépéshez kérjük állítsa be, hogy a kötelező sütiken felül melyeket engedélyezi.
Ha szeretne többet megtudni többet a sütik használatáról, olvassa el a tájékoztatónkat!

BIZTONSÁGBAN SZÖRFÖLNI
A VILÁGHÁLÓN?
EZEKKEL A TANÁCSOKKAL LEHETSÉGES!
Fontos információk
Adathalászat
Az adathalász kísérletek napjaink legelterjedtebb internetes támadásai közé tartoznak. A támadó leggyakrabban megtévesztő email segítségével próbál információt kicsalni áldozatából, jellemzően felhasználónevet, jelszót, bankkártya adatokat, de gyakran előfordul, hogy egy rosszindulatú kóddal fertőzött weboldalra próbálja meg átirányítani áldozatát, vagy vírusos csatolmányt mellékel a levélhez, melyet a gyanútlan felhasználó megnyit.
Az alábbiakban bemutatjuk az adathalász levelek három legjellemzőbb ismérvét, melyek segítséget nyújthatnak felismerésükben.
Fogyasztóvédelmi figyelemfelhívás, az Online adathalász "támadások" hatékonyabb megelőzése
érdekében!
Kérjük olvassa el tájékoztatónkat.
Gyanús email cím
A MKB Bank kizárólag@mkb.hu végződésű email címről küld levelet ügyfeleinek.
Bár a feladó email címe hamisítható, így a @mkb.hu címről érkező levelek sem tekinthetőek automatikusan biztonságosnak. Ennek ellenére a tapasztalatok szerint,
az adathalász kísérletek többségében a támadók nem fordítanak figyelmet az email cím hamisítására.
Gyakori az olyan email címek használata, amelyek első ránézésre hasonlítanak a bank email címére, például: @bankmkb.hu vagy @mbk.hu.
Magyartalan fogalmazás
Az adathalász támadások végrehajtói jellemzően nem magyarok, így a megtévesztő email szövegezése általában valamilyen internetes fordítóprogram által végzett fordítás eredménye, mely szinte minden esetben magyartalan, gyakran értelmetlen mondatokat eredményez.
Hamis hivatkozás a levélben
Az adathalász email legfontosabb eleme a link, melyre rákattintva az ügyfél az adathalász weboldalra navigál. A hamis link
az adathalász támadások legfontosabb ismérve. Az adathalász támadások túlnyomó többsége a MKB Bank internetbankjának bejelentkező képernyőjét hamisítja. Fontos, hogy a
MKB Bank internetbankja kizárólag mkb.hu végződésű címen érhető el, minden más link esetében az ügyfél nagy valószínűséggel adathalász támadással áll szemben, ilyenkor semmi esetre se adja
meg felhasználói nevét és jelszavát.
Fontos, hogy a levélben látható hivatkozás (aláhúzott szöveg, gomb, stb.) szövege nem feltétlenül egyezik meg a címmel, amire
a hivatkozás valójában mutat. A tényleges hivatkozási cím akkor válik láthatóvá, ha a felhasználó a hivatkozás fölé viszi az egeret. Böngészőben használt
email kliens esetén (pl.: Gmail) a hivatkozott cím a böngésző ablak alján válik láthatóvá.
Új csaló módszerek
Új módszerrel keresik fel a banki ügyfeleket kiberbűnözők, így érdemes továbbra is odafigyelni a banki adatok védelmére. Az elkövetők látszólag az MKB Bankhoz köthető telefonszámról (vagy egyéb telefonszámról) keresik fel bizonyos esetekben név szerint a bank ügyfeleit, a bankkártya adataikat, vagy legalábbis annak egy részét pedig már ismerik.
Az elkövetők gyakran a MKB Bank Bankbiztonsági osztályának munkatársaként mutatkoznak be. A beszélgetés során csalárd tranzakcióra hivatkozva felkínálják segítségüket a visszaélés megakadályozására, ehhez pedig szükséges egy „egyeztető kód”, amelyet SMS-ben küldenek ki a részére – ez az SMS-ben érkező kód pedig valójában a csalók által indított tranzakcióhoz kapcsolódóan a bank által ténylegesen az ügyfél számára kiküldött, az internetes vásárláshoz szükséges egyszeri biztonsági kód, vagy az internetbank lépéshez szükséges megerősítő kód. A meglévő bankkártya adatok, valamint az így kapott, ügyfél által pedig átadott SMS kódot használva internetes tranzakciót hajtanak végre, vagy internetbankon keresztül a fizetési számláról tranzakciót indítanak.
Esetenként valamilyen hivatalos banki programnak látszó, de valójában kémprogramot tartalmazó alkalmazás letöltését ajánlják fel megoldásként, mellyel az internetbank belépéshez, tranzakciók indításához szükséges biztonsági kódokat, jelszavakat szereznek meg.
Mire figyeljen?
- Bankunk a bankkártya lejárati dátumát, hátoldali CV kódját sosem kéri el ügyfeleitől.
- A mobilapplikációt csak a hivatalos áruházból töltse le, ha használni szeretné.
- Illetéktelen belépési kísérlet vagy tranzakció indítás esetén bankunk azonnal letiltja az érintett ügyfelünk elektronikus csatornáit.
- Mindig közvetlenül a MKB Bank weboldaláról nyissák meg az internetbankot.
- Legyen gyanús Önnek, ha telefonon, SMS üzenetben, e-mailen vagy közösségi oldalon keresztül próbálnak internetbanki bejelentkezéshez és azonosításhoz szükséges jelszót kicsalni, a bankkártyájához kapcsolódó adatokat és PIN kódot megszerezni. Soha ne tegyen eleget az ilyen típusú kéréseknek!
- Elektronikus levélben érkezett linkre kattintva sose adja meg személyes adatait, bejelentkezésekhez szükséges adatait, jelszavait és bankkártya adatait.
- Minden esetben ellenőrizni kell a levél feladóját (e-mail cím és név egyaránt), valamint az üzenet tárgyát – ezek sokszor árulkodó jelek, hogy csalásról van szó.
- A MKB Bank telefonon keresztül sohasem kéri ügyfelét arra, hogy olyan programot telepítsen számítógépére, telefonjára, mely ügyfele számára ismeretlen.
- Amennyiben e-mailben keresik meg, váljon gyanússá - a néhol - magyartalan megfogalmazás, a hibás ragozás, az értelmetlen félmondatok, valamint az ékezetes betűk hiánya, továbbá a fenyegető hangnem, hogy ha annak nem tesz eleget, számlája/kártyája felfüggesztésre kerül.
- Az internetbankjukba kizárólag a bank hivatalos honlapján keresztül lépjen be, például e-mailben kapott linken keresztül ne tegye.
- A bank sose kéri, hogy emeljenek limitet egy esetleges visszaélés megakadályozása érdekében.
- A bank sose küld SMS-ben kódot annak érdekében, hogy megakadályozzon egy visszaélést.
Mit tegyen, ha már kiadta adatait a csalóknak?
Az esetet haladéktalanul jelentse:
- Telefonos ügyfélszolgálatunkon, amit megtehet a nap 24 órájában a 06 80 350 350 telefonszámon,
- Bármelyik MKB Bank fiókban,
- Javasoljuk, hogy tegyenek feljelentést a rendőrségen!
Biztonsági tanácsok
Az elektronikus csatornákat napjaink legbiztonságosabb fizetési eszközeként tartják számon. Ez azonban csak akkor igaz, ha
a szükséges biztonsági előírásokat megismeri és a használat során ennek figyelembe vételével jár el.
Az elmúlt időszakban Magyarországon is megszaporodtak az elektronikus banki termékekkel történt visszaélési kísérletek. Az
alábbiakban röviden bemutatjuk, hogy mit tesz a MKB Bank az Ön biztonsága érdekében. Mivel ez kölcsönös érdekünk, ezért az
ügyfeleink közreműködésére is szükség van. Ezért néhány fontos gondolattal és tanáccsal szeretnénk segíteni Önt, hogy Bankunk
elektronikus szolgáltatását biztonságosan használhassa.
Ha az alábbiakkal kapcsolatosan gyanús jelenséget észlel, vagy azonosítója / jelszava illetéktelen kézbe kerül (pl. jogosulatlan levél alapján egy hamis weboldalon megadta bizalmas adatait) kérjük, mielőbb értesítse 24 órás Telebank Ügyfélszolgálatunkat 06 80 350 350 illetve bármelyik MKB Bank fiók ügyintézőjét, hogy haladéktalanul megtehessük a szükséges intézkedéseket az Ön pénzének biztonsága érdekében.
- Külföldi és hazai pénzintézetek ügyfelei ellen is történtek olyan, ún. adathalászatnak (phishing) nevezett csalási kísérletek, amelyek során az elkövetők különböző indokokra hivatkozva megkísérelték az ügyfelektől megtudni titkos azonosítóikat és titkos jelszavaikat (pl. sms-ben, telefonon, e-mailen). Az adathalászat egyik módja a pharming, amely során a csalók a bank nevében e-mail-t küldenek, mellyel a felhasználót a banki weboldalhoz hasonló - hamisított -honlapra csalják, ahol arra próbálják rávenni, hogy adja meg a bejelentkezéshez használt nevét és jelszavát.
- Rosszindulatú (pl. adware, spyware, trójai, stb.) programok a felhasználó figyelmetlenségét, a számítógép sérülékenységeit, vagy a hálózati kommunikációs programjainak (pl. Web böngésző) gyenge pontjait kihasználva közvetlenül beférkőzhetnek a számítógépre. (pl. e-mailben csatolt állományként érkező program, vírus, fájlmegosztó helyekről letöltött állomány formájában)
- Rosszindulatú személy fizikailag hozzáfér a számítógéphez és titokban ártó szándékú programot telepít rá, bizalmas információkat másol le, módosít, vagy titokban billentyűzet figyelő eszközt (keyloggert) csatlakoztat rá, mellyel jelszavakat lophat.
- Egy lehetséges módszer, hogy a nemzetközi kártyatársaságok (Visa, Mastercard) nevében e-mailben, vagy telefonon kérik az ügyfeleinktől a bankkártyák bizalmas adatait (pin-kód, lejárati dátum, biztonsági kód). Ha az ügyfél ezen alkalmakkor gyanútlanul megadja a Bankkártya adatait és jelszavait, ezek a titkos adatok illetéktelen kezekbe juthatnak. Az elkövetők célja a megszerzett adatokkal pénzhez jutni.
- A MKB Bank a rendszereit a legmagasabb banki biztonsági követelményeknek megfelelően működteti, így például szervereit is többszintű tűzfal rendszer védi.
- Bankunk az ügyfelek adatainak védelmében titkosított SSL protokollon keresztül biztosítja az adatok áramlását. Az SSL az ügyfél adatait továbbítás előtt titkosítja, s így azok kódolt formában jutnak el Bankunkhoz, ennek következtében illetéktelen személyek számára nem értelmezhetők. Az adatok az ügyfél számítógépe és a Bank között végig titkosítva vannak.
- A fokozott biztonság érdekében az Internetbank 1. szintű jelszónak a következő követelményeknek kell eleget tenni. Legalább 8 karakter hosszúnak kell lennie, tartalmaznia kell legalább 2 kis betűt, 2 nagy betűt, 2 számjegyet, és nem egyezhet meg az előző 10 használt jelszó egyikével sem. Amennyiben ezeknek a feltételeknek az új jelszó nem felel meg, a rendszer elutasítja a jelszóváltást, mivel a kevésbé szigorú jelszavak könnyebben visszafejthetőek.
- Az illetéktelen hozzáférés elkerülése végett, amennyiben 15 percig ügyfelünk nem használja a rendszert, akkor az őrizetlenül hagyott számítógépen az időzár bontja az Internetbank kapcsolatot.
- A MKB SMS Plusz szolgáltatás igénybevételével azonnali SMS értesítést kap számlás és kártyás tranzakcióiról, így Ön azonnal értesülni fog minden pénzügyi műveletről.
- A Budapest Internetbank biztonságát a Bank IT Biztonsági Osztálya és erre szakosodott független szakértői rendszeresen ellenőrzi. A szakértő cég figyeli a különböző biztonsági előírások betartását, így minden egyes új verzió bevezetését megelőzően soronként vizsgálja át a programot az esetleges biztonsági rések után kutatva. Rendszermódosítást a Budapest Bank csak akkor állít élesbe, ha az megfelelt a szakértői audit vizsgálaton is.
- A bankcsoport vállalataihoz hasonló domain nevek alatt futó honlapokat egy világszintű domain névmonitorozó tevékenységet folytató szolgáltató ellenőrzi. A biztonsági szolgáltatást nyújtó cég a rendkívüli esemény észlelésekor értesíti a bank illetékes osztályát, akik így intézkedni tudnak az illetéktelen (hamisított) honlap azonnali blokkolása érdekében. Ez a folyamat védelmet nyújt a rosszindulatú adathalászat támadások megelőzésére és kivédésére.
V.1. A számítógép védelme
- Fontos, hogy használjon vírusirtó programot friss (legfeljebb egy hetes, de inkább egy napos) vírusmintával, lehetőleg malware (pl. adware, spyware, trójai, stb.) program eltávolítás lehetőségével. 30 és 90 napos próba verziók ingyenesen is letölthetőek, majd megvásárolhatja a vírusirtót, vagy kipróbálhat másikat.
- A vírusok és egyéb kártékony alkalmazások, valamint a régen frissített rendszer komoly biztonsági kockázatot jelentenek. Tartsa mindig naprakészen a számítógép operációs rendszerét és az Internetes böngészőt is. Ha lehet, a legfrissebb verziót és a legújabb javítócsomagokat telepítse. Béta tesztverziókkal (pl. kereskedelmi forgalomban nem megvásárolható verziókkal) ne bankoljon. Jogtiszta (frissíthető) operációs rendszert és programokat (pl. levelező programot) használjon.
- Az operációs rendszert és a főbb programokat/komponenseket legalább havonta frissítse (a Microsoft rendszerek esetén a hónap második kedd estéjén már elérhetők az aktuális frissítések).
- Használjon aktuális, személyes tűzfalat. (pl. ügyeljen a tűzfal szabályrendszerének aktualizálása, új verzió nyomon követésére).
- Javasoljuk, hogy az alkalmazott böngésző adatbiztonsági beállításait lehetőség szerint a szükséges legnagyobb biztonságot garantáló szintre állítsa be. (Ezt a böngészőben az Eszközök / Internet beállítások / Biztonság menüpontban teheti meg.) Ebben az esetben a program figyelmezteti Önt minden, a böngésző használata során potenciálisan kárt okozó tartalom megnyitása előtt.
- Kezelje óvatosan az ismeretlen forrásból, vagy ismert feladótól, de szokatlan tárggyal vagy szöveggel érkező leveleket. Ne nyissa meg bizonytalan forrású csatolásokat, linkeket stb. Ezzel megelőzheti a rosszindulatú programok bejutását a levelező rendszeren keresztül.
- Ne töltsön le és ne telepítsen kétes eredetű, licence nélküli szoftvereket számítógépére, mert ezeken keresztül hozzáférhetnek adataihoz.
V.2. Azonosító, titkos adatok kezelése
- Ne ossza meg illetéktelen személyekkel azonosítóit, jelszavait, bankkártyája bizalmas adatait (pin-kód, lejárati dátum, biztonsági kód).
- A MKB Bank e-mailen soha nem kéri személyes adatait, azonosító kódjait és nem kéri fel ezek módosítására. Ha ilyen üzenetet kap, kérjük, ne reagáljon rá és mielőbb értesítse bankunkat. Az ilyen - adategyeztetésre felszólító - levélben szereplő link hamis weboldalra továbbíthatja, így ne kattintson a linkre! Még ha nem is adja meg a kért adatokat, egyszerűen a linkre való kattintással lehetővé teszi a tolvaj számára, hogy hozzáférjen az Ön számítógépéhez, és figyelje az Ön által leütött billentyűket és jelszavakat, amikor a különböző weboldalakra bejelentkezik.
- Olyan jelszavat használjon, amelyet mások nehezen találnának ki. Ne használja bizalmas oldalakhoz (pl. Internetbankhoz) az általában használt jelszavait (pl. ingyenes e-mailhez, fórum-regisztrációhoz tartozó jelszavakat).
- A mobiljában ne legyen (publikus módon, pl. sms-ben, kapcsolatként, jegyzetként, vagy teendőként) eltárolva az Internetbank felhasználóneve és/vagy jelszava.
- Az Internet használatakor győződjön meg arról, hogy senki sem figyeli jelszó megadása közben. Az azonosító kódját és a jelszavait tartsa titokban. Ne fogadja el az Internet böngészők jelszómegjegyzési ajánlatát kritikus oldalaknál (lehetőleg egyáltalán ne használja ezt a funkciót).
- Soha ne adja meg az azonosítóit, valamint az első és második szintű azonosító jelszavait egyszerre, egy oldalon.
- Lehetőleg ne vásároljon és ne végezzen pénzügyi tranzakciót az interneten publikus helyekről (pl. kávézókban, könyvtárakban).
V.3. Adatkapcsolat
- Hamis Internetbank weboldal legkönnyebben arról ismerhető fel, hogy a címsorban nem https://, hanem http:// kezdetű címzés szerepel. A hiányzó "s" betű a secured, azaz biztonságos adatkapcsolat hiányát jelzi.
- A böngésző jobb alsó sarkában található lakat ikon a biztonságos Internet kapcsolatot szemlélteti. Nézze meg a kis lakatot, mint a biztonság jelét és rákattintva a tanúsítványt (a titkosítás adatai: a titkosított oldal neve, a tulajdonos, a lejárat, a kiállító cég). Ha nincs lakat, akkor Ön nem valódi Internetbanki kapcsolatot használ.
- Bizalmas oldalak Internet címeit gépelje be kézzel (netbank, elektronikus boltok, stb.). Amennyiben Ön a MKB Bank internetes
honlapját szeretné meglátogatni, kérjük, szánjon rá néhány másodpercet és gépelje be saját kezűleg az Internet címet: https://www.mkb.hu/
.
Kérjük, egyéb linket ne használjon! Mindig a "Kijelentkezés" gombbal jelentkezzen ki, a böngészőt csak ez után zárja be.
V.4. Speciális ajánlások/tippek
- Mindig gyanakodjon, ha e-mail alapján (nem válaszlevélben, hanem egy, a levélben elhelyezett linkre kattintva) azonosító adatokat kérnek be Öntől. Gyanakvóan olvasson minden hivatalosnak tűnő levelet, mely "az Ön biztonsága érdekében" kér Öntől olyasmit, amit eddig még sohasem (pl. látogasson meg egy adott oldalt, ahova írja be kártyaszámát, PIN-kódját, jelszavát, stb.).
- A MKB Bank biztonsági szolgáltatásként ingyenes SMS-ben, illetve e-mailben küldi el az Ön egyszeri jelszavát minden Internetbank bejelentkezéshez. Az e-mailben küldött jelszó csak akkor biztonságos, ha az Ön postafiókjának kódjait is biztonságosan kezeli. Az e-mailben történő jelszóküldés kikapcsolható az Internetbank felületén a Beállítások / Testreszabás menüpontban.
- Ne tartson nyitva más böngésző ablakot és ne futtasson az Internetbank használata során más programokat. A használat után a böngészőt zárja be.
- Amennyiben Ön az Internetbank szolgáltatást mások jelenlétében, illetve nyilvános helyen használta, javasoljuk, hogy a kilépést követően törölje böngészőjében az Ideiglenes Internet File könyvtár (Temporary Internet Files) tartalmát.
VI.1. A számítógép védelme
- Az Üzleti Terminált futtató számítógépet szakemberek által üzemeltetett tűzfallal válassza el a nyilvános hálózattól. Ha erre nincs lehetőség (pl. kis cég esetén), akkor a számítógépre telepítsen személyi tűzfalat. (Ez egyébként működő céges tűzfal esetén is ajánlatos, mint biztonságot növelő kiegészítő intézkedés.) Tűzfallal, személyi tűzfallal megakadályozhatja a rosszindulatú programok közvetlen bejutását a hálózatról.
- Az Üzleti Terminált futtató számítógépre telepítsen megbízható vírusvédelmet, s gondoskodjon róla, hogy a vírus adatbázisa legyen mindig naprakész. Ezzel az e-mail csatolásként, letöltött fájlként vagy más módon már bejutott, ismert rosszindulatú kódokat szűrheti ki.
- Telepítsen rendszeresen az operációs rendszerhez kiadott biztonsági javításokat. (pl. Windows rendszer esetén tartsa bekapcsolva a Windows Update funkciót.) Ezzel a rosszindulatú programok által kihasználható, operációs rendszer szintű sérülékenységeket "foltozhatja" be.
- Telepítsen rendszeresen a gépen használt hálózati kommunikációs programokhoz (pl. Web böngésző) kiadott biztonsági javításokat.
- Gondoskodjon az Üzleti Terminált futtató számítógép fizikai védelméről. A géphez csak megbízható személyek férhessenek hozzá. Ezzel kiküszöbölheti a rosszindulatú programok, hardveres billentyűzetfigyelő eszközök közvetlen telepítését, valamint a bizalmas információk illetéktelen lemásolását.
- A számítógépet ne használja másra, csak munkára. Pl. ne töltsön le fájlokat külső fájlmegosztó szerverekről, ne használja az (Internetes) azonnali üzenetküldő szolgáltatásokat, ne nézegessen gyanús/ismeretlen weboldalakat, stb. Ezzel megelőzheti a rosszindulatú programok (Malware) bejutását a hálózati kommunikációs programok sérülékenységein keresztül.
- Kezelje óvatosan az ismeretlen forrásból, vagy ismert feladótól, de szokatlan tárggyal, vagy szöveggel érkező leveleket, ne nyisson meg bizonytalan forrású csatolásokat, stb. Ezzel megelőzheti a rosszindulatú programok bejutását a levelező rendszeren keresztül.
VI.2. Azonosító, titkos adatok kezelése
- Ne ossza meg illetéktelen személyekkel azonosítóit, jelszavait.
- Az azonosító nevet és a jelszót csak az Üzleti Terminál megfelelő ablakában adja meg, a weboldalon soha.
- A Budapest Bank e-mailen soha nem kéri személyes adatait, azonosító kódjait és nem kéri fel ezek módosítására. Ha ilyen üzenetet kap, kérjük, ne reagáljon rá és mielőbb értesítse bankunkat. Az ilyen - adategyeztetésre felszólító - levélben szereplő link hamis weboldalra továbbíthatja, így ne kattintson a linkre!
- Ne használjon könnyen kitalálható jelszavakat.
- Rendszeresen változtassa meg a belépéshez használt jelszavát.
VI.3. Speciális ajánlások/tippek
- Használja az operációs rendszer beépített jogosultsági rendszerét. Az engedélyeket állítsa be úgy, hogy az Üzleti Terminált és a hozzá tartozó fájlokat csak azok a felhasználók érhessék el, akik ténylegesen használják is. Ezzel megnehezítheti a bizalmas információk illetéktelen lemásolását a gépről.
- Az Üzleti Terminál biztonsági beállításait ("Adatmódosítás naplózása", "Ellenszámla ellenőrzése a számlainformáció alapján") tartsa bekapcsolva.
- Tovább növelheti a biztonságot, ha saját aláíró kulcsait hordozható médián tárolja. Ezzel megakadályozhatja kulcsaink eltulajdonítását abban az esetben, ha egy rosszindulatú személy az Ön távollétében fizikailag hozzáfér az Üzleti Terminált futtató számítógéphez. (A kulcsokat a rendszer ugyan titkosítva tárolja, így akkor sem használhatók közvetlenül, ha illetéktelen kezekbe kerülnek, de a támadó megkísérelheti visszafejteni őket.). A kulcsokat tároló médiát természetesen biztonságos helyen, pl. zárt szekrényben tárolja.
- Adware: Az adware olyan szoftver, amely arra szolgál, hogy időről időre hirdetésekkel bombázza a felhasználót.
- Domain nevek: A domain név az Interneten elérhető szerverek és weboldalak szöveges címe.
- Link: A link egy hivatkozás, utalás, kapcsolat, amely más oldalakon található tartalomra mutat, és amelyre rákattintva a kapcsolt tartalom jelenik meg.
- Malware: A malware egy összefogó kifejezés, amely a veszélyes szoftvereket jelenti. Céljuk a számítógépes rendszer működésének megzavarása, vagy sebezhetővé tétele.
- Operációs rendszer: Operációs rendszernek nevezzük a számítástechnikában a számítógépeknek azt az alapprogramját, mely közvetlenül kezeli a hardvert, és egy egységes környezetet biztosít a számítógépen futtatandó alkalmazásoknak (például szövegszerkesztők, játékok stb.).
- Spyware: Olyan kémprogram, amely a számítógépen észrevétlenül munkálkodva bizalmas adatokat gyűjt össze, majd továbbítja azokat egy ismeretlen személy felé.
- SSL: A Secure Socket Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Ez a titkosítási protokoll jelenleg 128 bites titkosítást tesz lehetővé. Az SSL kapcsolat használata esetén az Ön számítógépe és a szerver közötti adatforgalom titkosítva van.
- Trójai: A trójai programok magukat hasznos programnak álcázó kártevők, amelyek különböző vírusokat, vagy kémszoftvereket hordozhatnak magukban és elindításkor automatikusan telepítésre kerülnek a gépre (pl. egy látványos képernyővédőbe épített kémprogram).
- Tűzfal: A tűzfal (angolul firewall) a számítástechnikában egy szoftveres, vagy hardveres architektúra, amelynek célja annak biztosítása, hogy a hálózaton keresztül egy adott számítógépbe ne történhessen illetéktelen behatolás.
- Web: A World Wide Web (WWW), vagy Web magyarul világháló, az Internet egyik szolgáltatása, segítségével hozzáférhetővé válik a világ bármelyik információs adatbázisa. A Web nem azonos az Internettel, de legfontosabb alkalmazása annak (másik alkalmazása például az elektronikus levelezés).
- Web böngésző: A Web böngésző (Internetes böngésző) a Webet alkotó weboldalak és más dokumentumok megjelenítésére, és az azok közötti navigációra alkalmas böngésző.
IX.1. Mobiltelefon készülékkel kapcsolatos teendők
- A Telenor Walettel előzetesen ellenőrzött készülékben használja a SIM kártyáját!
- Fontos, hogy a mobiltelefon gyári szoftverét (operációs rendszert) csak a gyártó által javasolt frissítéseket igénybe véve módosítsa, és csak megbízható forrásból telepítsen alkalmazásokat a mobiltelefonjára.
- A mobiltelefonba való belépést egyedi jelszavas, passcode-os vagy biometrikus védelemmel használja, és ne ossza meg azt harmadik személlyel.
- A mobilkészüléken lehetséges az NFC funkció ki- és bekapcsolása - javasoljuk, hogy kizárólag akkor tartsa bekapcsolva, amikor használni szeretné azt.
IX.2. Wallet, virtuális kártya védelme
- A virtuális kártya hasonlóan működik, mint a hagyományos, érintéses fizetésre alkalmas plasztik bankkártya, azzal a különbséggel,
hogy a terminálhoz a mobiltelefont kell hozzáérinteni.
Kérjük, hogy a mobiltelefon készüléket és/vagy SIM kártyáját ne adja át másnak! Felhívjuk a figyelmét, hogy az alapértelmezett fizetésre kiválasztott kártyával akkor is lehetséges 5 000 Ft alatti összegű tranzakciót végezni, ha a készüléket/SIM-et nem Ön tartja a POS terminálhoz. - A Wallethez használt kódot (mCode-ot) ne adja át másnak! A biztonságos kártyahasználat érdekében fontos, hogy egyedi, mások által nem kikövetkeztethető kódot válasszon.
- A mobiltelefonba való belépést egyedi jelszavas, passcode-os vagy biometrikus védelemmel használja, és ne ossza meg azt harmadik személlyel.
- Ellenőrizze, hogy a kártyalimitek igazodnak-e a kártyahasználati szokásaihoz. A limitek módosítását a Telenor Walletben bármikor könnyedén megteheti.
IX.3. Adatkapcsolat
- Hamis Internetbank weboldal legkönnyebben arról ismerhető fel, hogy a címsorban nem https://, hanem http:// kezdetű címzés szerepel. A hiányzó "s" betű a secured, azaz biztonságos adatkapcsolat hiányát jelzi.
- A böngésző jobb alsó sarkában található lakat ikon a biztonságos Internet kapcsolatot szemlélteti. Nézze meg a kis lakatot, mint a biztonság jelét és rákattintva a tanúsítványt (a titkosítás adatai: a titkosított oldal neve, a tulajdonos, a lejárat, a kiállító cég). Ha nincs lakat, akkor Ön nem valódi Internetbanki kapcsolatot használ.
- Bizalmas oldalak Internet címeit gépelje be kézzel (netbank, elektronikus boltok, stb.). Amennyiben Ön a MKB Bank internetes
honlapját szeretné meglátogatni, kérjük, szánjon rá néhány másodpercet és gépelje be saját kezűleg az Internet címet: https://www.mkb.hu/
.
Kérjük, egyéb linket ne használjon! Mindig a "Kijelentkezés" gombbal jelentkezzen ki, a böngészőt csak ez után zárja be.
IX.4. Speciális ajánlások/tippek
- Mindig gyanakodjon, ha e-mail alapján (nem válaszlevélben, hanem egy, a levélben elhelyezett linkre kattintva) azonosító adatokat kérnek be Öntől. Gyanakvóan olvasson minden hivatalosnak tűnő levelet, mely "az Ön biztonsága érdekében" kér Öntől olyasmit, amit eddig még sohasem (pl. látogasson meg egy adott oldalt, ahova írja be kártyaszámát, PIN-kódját, jelszavát, stb.).
- A MKB Bank biztonsági szolgáltatásként ingyenes SMS-ben, illetve e-mailben küldi el az Ön egyszeri jelszavát minden Internetbank bejelentkezéshez. Az e-mailben küldött jelszó csak akkor biztonságos, ha az Ön postafiókjának kódjait is biztonságosan kezeli. Az e-mailben történő jelszóküldés kikapcsolható az Internetbank felületén a Beállítások / Testreszabás menüpontban.
- Ne tartson nyitva más böngésző ablakot és ne futtasson az Internetbank használata során más programokat. A használat után a böngészőt zárja be.
- Amennyiben Ön az Internetbank szolgáltatást mások jelenlétében, illetve nyilvános helyen használta, javasoljuk, hogy a kilépést követően törölje böngészőjében az Ideiglenes Internet File könyvtár (Temporary Internet Files) tartalmát.
- Pénzügyi Navigátor
Pénzügyi Navigátor - MNB
- Magáncsőd
Bíróságon kívüli adósságrendezéssel összefüggő információk
- MNB Egyenleglekérdezés
Értékpapírszámla egyenleg lekérdező rendszer (ÉSZLA)
- Hirdetmények
Hirdetmények, kondíciók, általános szerződési feltételek, éves jelentések
- Közzétételek
Tekintse meg közzétételeinket
- Közlemények
Tekintse meg közleményeinket
- Fogyasztóvédelemi iránytű
A hitelfelvétellel kapcsolatos döntéséhez a következő oldalak nyújtanak Önnek segítséget
- Panaszkezelés
Az MKB Bank panaszkezelési szabályzata
- Elérhetőségi adatok
A következő lehetőségeken tud velünk kapcsolatba lépni